Varjúmondja

Varjúmondja

Pontgyűjtés és nehézségei

2016. július 29. - Varjúmondja

Anya, apa mindent megtenne a gyerekéért, még a 626.plüsst is megveszi, főleg ha szinte ingyen adják.
Szinte ingyen, mert csak pontokat kell gyűjteni és amúgy is ott vásárolnak abban a boltban. Abban a tudod...nem mondhatom ki ;) A dolog szín tiszta pszichológia és remek stratégia. Mindig vannak rá vevők.

Alapja a gyűjtőszenvedély és az ingyen- kapás reménye. 

40 hűségpontért kaphatsz egy plüssfigurát. Számolok. Ha egy pontot kapsz kétezer forint után, akkor 80000 Ft-ot kell otthagyj az üzletben X idő alatt, hogy meglegyen a 40 db. Basszus! akkor ez egy 80000 Ft-os plüss! (Mit tudhat?!)

Jó, jó,ők rendesek, mert lehet úgy is, hogy 20 hűségpont, és csak ezerötöt kell fizetni a plüssfiguráért. Így máris olcsóbb, mert csak 41500-ba kerül a szivacsbaba :D 

A kapcsolatépítés is a célja lehet ennek, mert mozgósítjuk az ismerősöket, hogy ők is lázasan gyűjtsék nekünk a ragasztható pontokat.
Aztán volt olyan, hogy a kasszától eljövet rádöbbenek, hogy nem kaptam pontot, pedig kétezer forintot adtam oda.
A pénztáros helyesbít:nem, nem én 1999 Ft-ot fizettem, ott van a blokkon.

A biztonsági őr segítségével ki is harcoltam azt az egyet, de valahogy nem voltam boldog...

A bejegyzés trackback címe:

https://varjumondja.blog.hu/api/trackback/id/tr498922724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása